lightwarrior

lightwarrior
De site waar je je nooit verveeld

dinsdag 18 januari 2011

Maar de lat ligt nog heel hoog


Fleurige uitspattingen
Niets zeggende meningen
Waar begrens ik mijn eigen kunde
Of leer ik niks
Van mijn innerlijke vragen
Negatieve spiralen stelen de zekerheid
Waar is de lijn
Van het hoeft niet altijd het beste te zijn

Gebokst tegen beren
Leren van de oude wijzen
Hoe graag je, jezelf wilt bewijzen

Maar de lat ligt nog heel hoog

Mag ik dan de kunst
Met woorden beschrijven
In een klasse
Zoals ik zelf kan vinden
Zonder dat een titel
Beslist wie ik ben
Dat de menigte mij schrijfsel
Beter dan mij kent

Als pinksterbloem bloeien
Stralen als een gouden zon
In een vrijheid die velen verblijdt
In fantasie gegeven
Gedreven in de woordenkunst
Mensen ik vraag alleen om deze gunst

© www.lightwarrior.nl 09-01-2010



Geen opmerkingen:

Een reactie posten